dijous, 31 de juliol del 2025

ESTIU, TEMPS DE LLEGIR... NOVETATS A L' ÀREA D'ADULTS.


Més novel·les, més llibres de coneixements, més motius per passar per la biblioteca.

A l' Àrea d'adults, hi trobaràs noves veus, temes actuals, mirades que interpel·len i lectures per desconnectar, si això és el que et ve més de gust.

Remena, tria i emporta't els llibres que t'atrauen. 

Aquest estiu, la lectura et pot portar molt més lluny del que imagines!

                   

AQUEST ESTIU, NOVETATS A L'ÀREA INFANTIL!

                           


Acabem el mes de juliol amb novetats a l' Àrea Infantil!

Hem ampliat la col·lecció amb nous contes que fan somiar i llibres de coneixements pensats per a ments curioses.

Hi trobaràs històries per riure, aventures per viure i descobertes per compartir -des dels animals més sorprenents fins als misteris o emocions més amagades-.

Vens a conèixer-los?

O millor dit, vine i descobreix-los!

A la biblioteca, la lectura encara no fa vacances. Gaudeix-la!                                   

divendres, 18 de juliol del 2025

DESCOBREIX LES REVISTES DE L'ESTIU A LES BIBLIOPISCINES.



Com cada estiu, les revistes arriben a les Biblipiscines amb l'objectiu de fomentar la lectura i l'oci, i alhora donar visibilitat als serveis bibliotecaris, que continuen funcionant amb normalitat durant els mesos d'estiu a Linyola.

Aquests dies, hem ampliat  l'oferta amb algunes de les principals  capçaleres en català, gràcies a una iniciativa sel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'APPEC 

Coneixes les revistes en català? 

Avui, us volem destacar més especialment  els títols per als més petits: 
Tatano, Piu-Piu, Cavall Fort, Reporter Doc i Petit Sapiens - ideals per a descobrir, aprendre i passar una bona estona llegint-.

Ja saps quina serà la teva pròxima lectura?

UN ESTIU DE REVISTA.



De ple a l'estiu, dies perfectes per regalar-se petites pauses que trenquin la rutina.

La lectura de revistes és una molt bona opció per desconnectar i estar al dia.

Sapiens, Descobrir, L'Avenç, Serra d'Or, Cuina, Fotogramas, Que leer, Speak Up, Telva, El Mueble, Interiores ... són només alguns dels títols que podeu trobar a la Secció de Publicacions periòdiques de la biblioteca.

Vine a fer-hi una ullada i gaudeix de l'estiu!